Sunday, April 29, 2012

Palun mulle üks Willy-Wonk-šokolaadimaitseline-angiini-vastane-aga-saame-kõik-eksamid-ikkagi-A'd-tablet!
Kolmapäevast saadik haige siis. Alguses mõtlesin, et sain lihtsalt külma, aga kus sa sellega... Angiin.. Pidu! Reedest saadik võtan antibiootikume ka, aga no tee, mis tahad, minu arust läheb ainult hullemaks. Kõik taskurätikud on otsas ehk siis ma nuuskan nüüd juba neljandat rulli vetsupaberit -.-'
Eksameid on ka mitu. Nüüd kolm tükki jälle hästi lähestikku ja noh, angiiniga õppimisest tuleb ju ometi nii palju välja -.-
Vanaisa sünnipäevale ka see aasta ei jõua, sest pidu on teisipäeval ja mul on kolmapäeval aju plahvatama panev eksam.
Suuri uudiseid on ka, aga need mõne aja pärast, kuna ei saa veel väga avalikult asju avaldada - kõik pole veel lõplik.. Aga tundub, et kõik sujub :) Ma tean, et see on väga ebamäärane, aga 11.ndal saan kirjutada igast detaile :D
Viimased paar päeva olen vaadanud 8 Simple Rules'i. Pole seda kunagi varem niimoodi algusest peale vaadanud ja täitsa tore on :)
Täna hommikul olin sunnitud poes käima.. Sest eile õhtul leidsin kapi kõige kaugemast nurgast banaani müslit ehk siis käisin banaani jogurtit ostmas :) nomnomnom

Just sellist notsut ma endale lemmikloomaks tahangi :)

No comments:

Post a Comment