Thursday, March 29, 2012

Oeh. Ma ei suuda enam õppida. Esimene eksam sel semestril oli teisipäeval, täna on teine. Järgmine neljapäev on kolmas jne jne. Eksamid ja õppimine. Muud mu elus hetkel polegi. Reedel teen YFU's infotundi ka ja laupäeval lähen üle pika aja Bethiga välja. Ja siis selle aasta siiamaani suurim sündmus - järgmine neljapäev peale eksamit ja loengud on Pürksi ja Haapsallu minek. Neljapäeval lähme ja laupäeval/pühapäeval tuleme tagasi - detailid on täpsustamata :)

Aga jah, oeh. Ma ei taha õppida enam. Tahaks üks öö ennast ka normaalselt välja magada kartmata eksamite pärast, aga seda ei juhtu vist enne maid. Sest 4.mail on mu kümnes ja viimane eksam-eksam. Kuhugi tuleb üks veel juurde.. Aga see on praktikumi eksam. Okei, et siis tegelikult kuskile vahele tuleb veel 11.eksam. DO NOT WANT! Aga noh, säh sulle kõrgharidust, mööda ka sellest kuidagi ei saa.
Aga täna tulen hilja koju ja siis joon teen, vaatan ühe absurdse filmi ja lähen magama ja magan nii kaua kui torust tuleb, sest reedel loenguid pole (loe: ma ei lähe kella 8ks) ja YFU'sse pean alles õhtul 5ks minema. WIN! :D

No comments:

Post a Comment