Monday, May 21, 2012

Sääsed on õppinud teleportima... Mul on akna ees putukavõrk, ainsa akna ees, mida ma lahti hoian ja ometi tapsin ma eile õhtul kaks tükki ja täna hommikul 7 (!) ehk siis nad on veel rohkem mutateerunud kui eelmisel aastal. Eelmine suvi oli neid lihtsalt jube palju, aga nüüd saavad juba läbi seinade ja kinniste akende/uste liikuda.. Läbi putukavõrgu ei saa nad kohe kindlasti, sest kui ma hommikul akent lahti tegin, istus üks sääsk väljas pool võrgupeal nagu õige mees kunagi, aga ei ole võimalik, et ükski neist sealt läbi suudaks ronida.. Ja nagu ma eile õhtul/öösel kuulsin, pole ma ainus, kel sellega probleeme on, sest Sandra tappis ka sääski :)

Mu uus elukaaslane jõudis ka kohale või noh, tegelikult on ta praegu veel Elvas, teeb Benno ja Isisega tutvust. Kui kolitud saab, siis tuleb ta ära Tartusse.

No comments:

Post a Comment