Sunday, October 2, 2011

See nädal on kiire olnud. Kaks kontrolltööd,milles ma enne kolmapäeva õhtut olin täiesti kindel, et ma kukun läbi, kuid neljapäeval peale tööd oli emotsioon hea, eks paistab mis saab.

Neljapäeval pidime algselt Mae ja Triinuga Tartu Koduta Loomade Varjupaika ka minema, aga kolmapäeva õhtul/neljapäeva hommikul saabus Geneetika harjutuste õppejõu käest kiri: ''Euh, tegelt pole ikka vaja!'' Natukene kurjad olid vist kõik.. Igastahes selle asemel siis käis Ketu külas, vaatasime poolteist filmi, kuulasime muusikat ja rääkisime ja jõime ühe õlle. Õhtul käis Mae, vaatasime kolm filmi, jõime pudeli likööri (äkki? ma ei mäleta, mis asi see täpselt oli, aga hea oli :)) ja jutustasime.

Reedel käisime Mae ja Sandraga Moonraker'it kuulamas.  Ma natukene ei tahtnud alguses minna, aga lõpuks olin ma  väga õnnelik, et läksin, sest enamus olid Louie enda lood - kuulsin oma lemmiku ka ära :) Jõime siis Trehvis paar kokteili/õlut - kes mida ühesõnaga. Ja siis jalutasime Maega minu poole, jõime pudeli veini veel peale ja jutustasime, sest meil mõlemal oli natukene sitt päev, selles rohkem ei räägi, aga, teile kahele, kes te me reede ära rikkusite: 


Laupäeval ei teinud ma midagi erilist. Pesin pesu ära ja olin niisama kodus. Õhtul käisin korraks Ewuga raamatukogus ja kohvijoomas. Otsisime talle mustmiljon raamatut, mis ta peab kõik kiiresti-kiiresti läbi lugema ja oma bakatööd kirjutama hakkama. Pärast poolt tundi raamatukogus jalutasime alla Raekoja platsi, jõime kohvi ja siis Ewu jalutas koju ja mina läksin bussi peale. Üle natukese aja oli hea jälle näha.


French The Llama - just because I can!

No comments:

Post a Comment