Monday, September 19, 2011

Väsinud, väsinud, väsinud. Loengutes käisin täna kahte õppejõudu oma köha ja nohuga häirimas. Pärast jalutasin Evely juurde, vaatasin ta uue kodu ja terveneva Tolstoi üle. Jõime kohvi ja jutustasime. Ootasime ta endise korteri omanikku, et Ewu raha saaks ja siis jalutasime alla Rimisse shoppama ehk siis ostsime süüa :) Nagu Ewu ütles, siis see on shoppamine, kuna muu shoppamise jaoks lihtsalt pole raha.
Tulin koju, käisin pesus, tegin süüa ja kakaod. Kaklesin printeriga, jõin Maega veel kakaod ja nüüd on kell natukene 9 läbi ja ma lähen ära magama, sest ma olen printeri peale kuri, kuna ta ei teatanud mulle, et ta hakkab tühjaks saama vaid lihtsalt sai tühjaks, ja ma olen väsinud. Ma ei tea, miks ma väsinud olen, sest ma nagu ei teinud täna midagi väga eriliselt palju, aga millegi pärast on tohutu uni.. Nighty-night!

PS! Täna on see pilt mu lemmik :)

No comments:

Post a Comment