Friday, September 16, 2011

Teist päeva juba kodus haige... Eile tõi ema süüa ja rohte :) Oh nomnomnom banaanid :D

Lugesin Looking For Alaska ühe õhtuga läbi :) Üks parimaid raamatuid, mida ma lugenud olen! Järgmine hommik, vaba loengu ajal üritasin An Abundance of Kathrines'i lugeda, aga esimese kahe peatükiga tundus, et raamat ei ole nii hea kui Alaska ja sinna ta jäigi. Kui mu pea ei kaalu enam 2 tonni hakkan lugema :)

Kaks päeva olen passinud voodist teki alt filme ja teed joonud. Vahelduse mõttes ka coldrexi ja kohvi. Köhin kopse välja ja nina kukkus nuuskamisest juba üleeile ära, vähemalt palavik hakkab järgi andma :) Eile mõtlesin, et panen Simsi ka arvutisse, aga ilmselgelt polnud see ettenähtud, kuna fail oli katki. Mis on tegelikult tore :) Sest see tähendab, et ma veedan vähem aega arvuti ees ja ei väsita oma silmi niiväga ja muidugi see ka, et ma ei muutu päris antisotsiaalseks XD

Homsest üritan vaikselt oma kooli asju tegema hakata. Plaan oli muidu täna alustada, aga see oli enne seda, kui ma haigeks jäin.

Kool tahab kergelt hulluks ajada. Palju on teha ja loenguid on palju.

Mae tõi piparmündilehti mulle - ehk siis jei värske tee :D Ja värsket mett tõi ka :) Sänks Mae! :) Vaatasime filme, või noh üritasime üle mu nuuskamise ja köhimise vaadata :)

Kui ma kopse päris välja ei köhi, siis varsti kirjutan :)

No comments:

Post a Comment