Saturday, May 7, 2011

Nii siis. Sain tööle. Kaks proovipäeva on läbitud. Ei ole just kõige toredam töö. Aga ilma kogemusteta inimene ei saa ju viriseda - parem kui mitte midagi. Ma täna just tabasin end mõttelt, et mida ma esimese palga eest ostan :D Kuigi mul pole veel prooviperioodki läbi :)
Et siis jah :D Nii tore ma olengi! :D
Vahepeal ma muud eriti teinud ei olegi... :)
Täna sain Bethiga kokku. Jalutasime läbi laada, ostsin ühed kõrvarõngad ja Pina Colada maitselist suhkruvatti :D
Siis tulin koju ja pesin kaks masinatäit pesu, mis pooleteist tunniga ilusti ära kuivasid :D Mängisin veidz üht arvutimängu (loe: Simsi :D) ja siis sain Karmeni käest kirja, et ma talle helistaksin, kui ma Tartus olen :D Ehk siis paari tunni pärast saan Karmeniga kokku - lähme joome üks õlu ja jutustame. Ahjaa ja omanikud lubasid mul oma peenraid reidida :D Seal on karulauk, mis on täpselt murulaugu maitsega - ehk siis jee ma ei pea enam poest murulauku ostma :D Ja Asta (omanik) palus mult seda ka, et kas ma saan mõnikord kasvuhoone ukse lahti teha, et siis nad ei pea sellepärast Elvast kohale sõitma :D Lubas helistada, kui ma seda tegema pean :D
Vot, aga nüüd ma olen natukene aega üksinda tore ja siis Karmeniga linna peale :D
Homsest täies mahu õppima jälle... -.-

No comments:

Post a Comment