Tuesday, May 14, 2013

Eile käisin üüri maksmas ja siis uurisin omaniku käest ka, et üürileping hakkab läbi saama, et mis saab? Et kas ta viskab mu välja või võin ma edasi elada... Ma sain väga umbmäärase vastuse sellele... Ja nüüd tundub nagu oleks maailma lõpp.
Täpselt siuke tunne on, et mul pole korterit.. Millegi pärast ka selline tunne, et mul pole ka tööd.. Sest see, mis ma praegu teen - noh, ma ei teeni mitte midagi põhimõtteliselt.. Töötad nagu loll orav rattas ja palka ei saa sittagi.. Töökohustusi pannakse ainult juurde.. Ehk siis ma olen terve tänase hommiku istunud vahelduva eduga cvkeskuses ja erinevates kinnisvaraportaalides... Eilne vestlus emaga kummitab. Ta siis ütles, et ma pean välja mõtlema, mida ma teha taha... Edasi nagu siis. Ma olen koguaeg mõelnud, et ma jään ikka Tartusse, aga praegu tundub, et mõttekam on välismaale ära minna. Võttagi oma kolm asja ja kaks kassi ja minna rohelisemaid rohumaid otsima. Kuhugi Rootsi, Soome, kasvõi Ghanasse... Samas on see, et mul on kooli lõpetamiseks vaja veel siin olla. Aga mis mõtet sellelgi on? Saan oma baka kätte ja käin ikka samas kohas tööl ja ei teeni midagi...
Tuju on hea.

No comments:

Post a Comment