Saturday, February 9, 2013

Eile käisime Maega AHHAA's. Tore oli. Pole ammu midagi sellist, natukene ainult endale teinud. Käisime kõik läbi ja siis käisime söömas. Pärast poes (siis oli Luida ka juba) ja siis tulime minu juurde. Tegime veini ja filmi ja hiina toitu ja muidu oli tore.

Täna pidi olema Tallinna minek, aga see jäi ära, sest vanaema jäi haigeks ja siis keegi ei lähe. Ja nüüd mul on vaba päev ja ma  nagu ei oska midagi peale hakata. Kuigi poest on paari asja vaja, aga ma ei viitsi poodi minna üksi. Kooli asju on oi kui palju teha, aga seda ka ei viitsi ja siis ongi nii, et ma olen nagu kinni ühe koha peal ja ei oska olla kuidagi, sest plaan oli paigas ja nüüd ei ole plaani ja mu peas toimub kaos... 

1 comment:

  1. sa võid alati mulle külla tulla? mul on hea kohvimasin praegu :D

    ReplyDelete